Постанова Правління Пенсійного фонду України від 28.03.2016 № 6-1 "Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її ..."
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
28.03.2016 № 6-1
Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату" та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами законодавства, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 18 жовтня 2006 року № 15-1 "Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату", зареєстровану у Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2006 року за № 1169/13043.
3. Юридичному управлінню Пенсійного фонду України (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови правління Пенсійного фонду України Шамбіра М.І.
Текст взято з http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/za607-16
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ |
ПОСТАНОВА |
28.03.2016 № 6-1 |
Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату" та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами законодавства, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 18 жовтня 2006 року № 15-1 "Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату", зареєстровану у Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2006 року за № 1169/13043.
3. Юридичному управлінню Пенсійного фонду України (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови правління Пенсійного фонду України Шамбіра М.І.
Текст взято з http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/za607-16